EXIN認定証を持ってば、就職の機会も多くなった [資格]

ほとんどITエンジニアは認定資格の取得を目指します。EXIN認定資格についての内容を勉強すればするほどレベルが高くなります。EXIN認定証を持ってば、就職の機会も多くなった。EXIN認定資格の必須試験はEX0-101です。
testpassportのEX0-101(ITIL Foundation v.3)認定試験問題集は二つフォーム(pdfとソフト版)を提供して、pdf形式はプリントだけでなく、いくつのパソコンで使うことができます。ソフト版は実際の試験雰囲気を模擬したものです。初心者としても問題と答え(Q @ A)を暗記して、100%試験合格率を保証されてます。Testpassport問題集はIT専門家グループによって作り上げられて、英語が世界で普通の言語ので、多くのシミュレーション問題の対策は英語版です。testpassportのEX0-101過去問は158問を含みます。
testpassport問題集は単項の選択問題、多肢選択問題、ドラッグ&ドロップ、実験問題及び穴埋め問題 などの様々な試験項目を提供します。
TestpassportのEXIN参考書は常に認定試験の情報に関心を持っています。TestpassportのEX0-101過去の問題は認定試験の変更につれて、よくアップデートします。貴方の持って問題集は最新版を保証されてます。EX0-101テキストブックは一年で無料更新サービスを提供して、認定合格に役に立ってます。もし、試験内容を変更したら、早速お客様に知らせます。そして、更新版があったら、お客様に送ります。
testpassporのEX0-101模擬問題集の無料デモを見れば、こちらをクリックしてください。
1. What are the three types of metrics that an organization should collect to support Continual Service
Improvement (CSI)?
A.Return On Investment (ROI), Value On Investment (VOI), quality
B.Strategic, tactical and operational
C.Critical Success Factors (CSFs), Key Performance Indicators (KPIs), activities
D.Technology, process and service
ANSWER: D
2. Which of the following is NOT a valid objective of Problem Management?
A.To prevent Problems and their resultant Incidents
B.To manage Problems throughout their lifecycle
C.To restore service to a user
D.To eliminate recurring Incidents
ANSWER: C
3. Availability Management is responsible for availability of the:
A.Services and Components
B.Services and Business Processes
C.Components and Business Processes
D.Services, Components and Business Processes
ANSWER: A
4. Contracts are used to define:
A.The provision of IT services or business services by a Service Provider
B.The provision of goods and services by Suppliers
C.Service Levels that have been agreed between the Service Provider and their Customer
D.Metrics and Critical Success Factors (CSFs) in an external agreement
ANSWER: B
5. Which of the following is NOT an example of Self-Help capabilities?
A.Requirement to always call the Service Desk for service requests
B.Web front-end
C.Menu-driven range of self help and service requests
D.A direct interface into the back-end process-handling software
ANSWER: A
6. Who owns the specific costs and risks associated with providing a service?
A.The Service Provider
B.The Service Level Manager
C.The Customer
D.The Finance department
ANSWER: A
7. Which of the following are types of communication you could expect the functions within Service
Operation to perform?
1. Communication between Data Centre shifts
2. Communication related to changes
3. Performance reporting
4. Routine operational communication
A.1 only
B.2 and 3 only
C.1, 2 and 4 only
D.All of the above
ANSWER: D
8. How many people should be accountable for a process as defined in the RACI model?
A.As many as necessary to complete the activity
B.Only one - the process owner
C.Two - the process owner and the process enactor
D.Only one - the process architect
ANSWER: B
9. What guidance does ITIL give on the frequency of production of service reporting?
A.Service reporting intervals must be defined and agreed with the customers
B.Reporting intervals should be set by the Service Provider
C.Reports should be produced weekly
D.Service reporting intervals must be the same for all services
ANSWER: A
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